Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Ποιος πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός "ευθύνεται" για την καριέρα του Leonardo DiCaprio;


Ποιος πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός "ευθύνεται" για την καριέρα του Leonardo DiCaprio;
Γιώργος Βογιατζής, μιλώντας για τις συνεργασίες του στο εξωτερικό με τεράστια ονόματα του Hollywood κι όχι μόνο. Μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Βογιατζής διηγήθηκε και την ενδιαφέρουσα ιστορία για το πώς έπεισε την μητέρα του Leonardo DiCaprio, η οποία ήταν η οικιακή του βοηθός στην Αμερική,  να βοηθήσει το παιδί της να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο. Μεταξύ άλλων, η Γιώργος Βογιατζής αποκαλύπτει πως «εγώ της είπα να τον στείλει. Στην άθλια συνοικία όπου έμεναν γύριζαν ένα διαφημιστικό και έκαναν δοκιμαστικά σε τέσσερα παιδάκια. Και μου λέει η μητέρα του, που είναι Γερμανίδα: “Επειδή δεν ξέρω άλλον ηθοποιό, να σου δείξω την κασέτα με το διαφημιστικό, να μου πεις αν αξίζει ο Leonardo, μήπως βγάλουμε κανένα φράγκο;”. Είδα την κασέτα, ο μικρός ήταν αριστούργημα και της είπα: “Urmila, δεν ξέρω αν βλέπω καλά, αλλά ο μικρός έχει πολύ ταλέντο”. Τότε άρχισε να τον τρέχει δεξιά και αριστερά, να κάνει διάφορα διαφημιστικά και περάσματα».
Επίσης, πάνω στο ίδιο θέμα ο Γιώργος Βογιατζής συμπληρώνει στη συνέντευξη του πως «ώσπου μια μέρα ήρθε όλο χαρά με ένα τζιπάκι, για να μου πει πως μετακόμισε και δεν μπορεί πλέον να κρατάει το σπίτι μου. “Τον πήρανε σε μια ταινία με τον Robert de Niro, τις Αγεφύρωτες Σχέσεις, και μας έδωσαν 25.000 δολάρια” μου είπε. Πολλές φορές αναρωτιέμαι τι να κάνει τώρα η Urmila με τα εκατομμύρια του γιου της». Τέλος, ο Γιώργος Βογιατζής αναφορικά με τον Leonardo DiCaprio σχολιάζει πως «η περίπτωσή του είναι μία στο εκα­τομμύριο. Είναι μοναδικό φαινόμενο το πώς αυτό το λιγομίλητο παιδάκι, το οποίο έμοιαζε με κοριτσάκι, εξελίχθηκε σε τόσο σπουδαίο ηθοποιό, σούπερ σταρ. Και μετά λένε για σχολές και μεθόδους… Ποιες σχολές; Καμία σχολή δεν τέλειωσε ο DiCaprio».
 fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου