Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΑΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ''ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ΄΄ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ



Φίλες και φίλοι
Εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες στους 280 πολίτες που με τίμησαν με την ψήφο τους στις Δημοτικές Εκλογές με το Συνδυασμό του Χρήστου Γιαννούλη "άλλοςδρόμος για το Δήμο Κατερίνης" ξεπερνώντας κατά πολύ τις
προσδοκίες μου μιας και είμαι κάτοικος αυτής της πόλης μόλις 5,5 χρόνια.
Έχοντας στο πλευρό μου την αμέριστη συμπαράσταση της οικογένειας μου , των φίλων μου,των συναδέλφων μου ,αλλά και την συγκινητική στήριξη πολλών (πρώην και νυν) μαθητών μου,έδωσα έναν έντιμο αγώνα πολιτικού πολιτισμού,αρχών και αξιών .Θα παραμείνω στις επάλξεις του αγώνα,κοντά στον συνδυασμό για ένα καλύτερο αύριο στο Δήμο μας.
Θέλω επίσης να συγχαρώ και τους εκλεγέντες του συνδυασμού και να τους ευχηθώ καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου