Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΜΕΝΕΓΑΚΗ;


«Μη το πιέζεις το παιδί» έλεγαν οι παλιοί «θα του μείνει απωθημένο» και στην περίπτωση της Ελένης Μενεγάκη αυτό επιβεβαιώθηκε.

Σε μία συζήτηση για το βάρος, την απώλεια κιλών και τη σημαντικότητα του πρωινού στη ζωή των
ανθρώπων, η παρουσιάστρια μοιράστηκε από την εκπομπή της τον λόγο για τον οποίο δεν θέλει το πρωί να βάζει κάτι στο στομάχι της.
Η Σελήνη (μητέρα) στο ωροσκόπιο της Ελένη Μενεγάκη κάνει τετράγωνο με τον Πλούτωνα (εξαναγκασμός) και, όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια, η μαμά της, η κυρία Ζέτα, την πίεζε να πιει το γάλα της κάθε πρωί γι' αυτό κι εκείνη έχει απέχθεια με το πρωινό, γεγονός που το συνειδητοποίησε σε μεγάλη ηλικία.
«Εμένα πάντως που μου έχει μείνει απωθημένο που η μάνα μου με έβαζε να πίνω γάλα με το ζόρι, που δεν το ήθελα, με όλους τους τρόπους. Αν δεν το έπινα, δεν πήγαινα σχολείο. Από εκεί και μετά, όταν κατάφερα να πω "δεν αντέχω, τέλος αυτή η ιστορία με το γάλα" μου έμεινε μία απέχθεια το πρωί να βάλω κάτι στο στομάχι μου. Δεν μπορώ να φάω ποτέ το πρωί γιατί έχω μέσα στο μυαλό μου... "πιες το γάλα, πιες το γάλα"» είπε μεταξύ άλλων η Ελένη Μενεγάκη.


www.astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου