Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΑ ΓΚΟΛ Ο ΜΠΑΛΟΤΕΛΙ!


Είχε   κάθε   λόγο   ο   Μπαλοτέλι   να  παίξει  με  πάθος   και   να  βάλει  2  γκολ    στους   γερμανούς! Για    ένα  πρόσωπο    που   είχε   έρθει   να   τον   δει  και  να  τον  θαυμάσει! Ο   Μπαλοτέλι    μπορεί   να   είναι ιδιόρυθμος    αλλά  δεν  μπορεί   να   κρύψει   την  αδυναμία   του.


Στην θετή του μητέρα    λοιπόν αφιέρωσε ο Μπαλοτέλι τα δύο γκολ που πέτυχε χθες



Η αλήθεια είναι ότι η γυναίκα της φωτογραφίας δεν είναι η βιολογική μητέρα του διεθνούς επιθετικού της Μάντσεστερ Σίτι, αλλά η θετή του.

Η μητέρα του ιδιόρρυθμου στράικερ τον εμπιστεύτηκε στη συγκεκριμένη γυναίκα, η οποία τον μεγάλωσε και χθες ο 22χρονος παίκτης την έκανε πολύ ευτυχισμένη για την εμφάνισή του απέναντι στα «πάντσερ».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μπαλοτέλι δεν ήθελε να συναντηθεί με την βιολογική του μητέρα, επειδή πίστευε ότι τον προσέγγισε για να τον εκμεταλλευτεί οικονομικά.

Σύμφωνα    με  τον   sport-fm   o   Μπαλοτέλι    δήλωσε:«Αφιερώνω τα γκολ που πέτυχα στη μητέρα μου. Μετά το τέλος του αγώνα πήγα κοντά της και της το είπα. Περίμενα καιρό αυτή τη στιγμή, καθώς η μητέρα μου δεν είναι πλέον νέα και δεν μπορεί να κάνει μεγάλα ταξίδια. Έπρεπε να την κάνω χαρούμενη και τα κατάφερα. Στον τελικό του Κιέβου θα είναι και ο πατέρας μου. Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου είναι δίπλα μου και μου δίνουν δύναμη», δήλωσε ο Ιταλός φορ μετά τη λήξη της αναμέτρησης.

1 σχόλιο: