Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ...

Στο «Πρωινό μου» βρέθηκε σήμερα καλεσμένη η Αγγελική Νικολούλη πραγματοποιώντας έτσι την πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση μετά τα προβλήματα στο Alter και τη διακοπή προβολής του «Φως το τούνελ».

Μιλώντας για τα όσα συνέβησαν με το Alter, η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια είπε:
«Το Alter θυμίζει το γεφύρι της Άρτας. Είμαι από τους ανθρώπους που έμειναν να το στηρίζουν, γιατί το αγαπώ πολύ. Μου φέρθηκαν ωραία, όμως με το "θα και θα" έχασα μια τηλεοπτική σεζόν. Δε νομίζω ότι υπάρχουν άλλες αντοχές. Το Σεπτέμβρη ήταν λανθασμένη η επιλογή των συναδέλφων να προχωρήσουν τότε σε απεργία. Ήταν μια καινούργια σεζόν κι ενώ μπορούσαμε να κάνουμε κάτι, ξαφνικά απεργία. Βέβαια, από ένα κόσμο που ταλαιπωρείται δεν μπορείς να ζητάς πολλά. Οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι τόσους μήνες, δεν το συζητάμε».

«Το Φως στο Τούνελ λείπει από την ελληνική τηλεόραση για την προσφορά του ως εκπομπή», τόνισε η Αγγελική Νικολούλη σε άλλο σημείο της συνέντευξής της και πρόσθεσε: «Δεν ήταν τυχαίο ότι αυτή η εκπομπή έχει αποσπάσει μέχρι σήμερα 22 βραβεία από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προσφορά της».

Όσο για το αν θα επέστρεφε στην τηλεόραση με το «Φως στο Τούνελ»; «Δε μου λείπει η τηλεόραση, δε μου λείπει να προβληθώ... Τώρα που η κοινωνία έχει αυτές τις ανατροπές, πιστεύω ότι μπορούμε να προσφέρουμε πολλά. Θέλω να προσαρμόσω την εκπομπή στην κοινωνία και να είναι μια πιο οικονομική παραγωγή. Τώρα πια, θα κάνω κάτι από Σεπτέμβρη».πηγή  protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου